In residentie: Judith Engelen

In I met you once, I loved you twice vertrekt Judith Engelen van de mythe van Plato over de verloren wederhelften. In deze beeldende voorstelling toont ze het verlangen om lief te hebben en het wantrouwen dat deze liefde onmogelijk maakt. In een tijd van desinformatie waarin de waarheid irrelevant lijkt, wordt het steeds moeilijker om te weten wat echt is en wie je nog kan vertrouwen. Engelen bouwt met sculpturen en nieuwe technologieën een wereld op waar de grenzen tussen realiteit en verbeelding verglijden.